Έχετε μιαιδέα…θυσιάστε χρόνο για να τη αξιολογήσετε και να βελτιστοποιήσετε το τρόπο -μορφή με τον οποίο θα παρέχετε αυτή τη καινούρια υπηρεσία ή προϊόν. [2] Ακούστε έναειδικό Μάρκετινγκ για τη προβολή σας, πάρτε επαγγελματικές συμβουλές για ένασωστό ξεκίνημα. Πριν αρχίσετε τη πρώτη γραμμή προγραμματισμού κώδικα, πρέπει ναέχετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική Μάρκετινγκ και η εφαρμογή του να αρχίσει απότη πρώτη μέρα, ακόμα και αν η σελίδα σας δεν υφίσταται ακόμα. Αρχίστε από νωρίςνα προσελκύετε καταναλωτές, ενημερώστε τους πελάτες σας για τις επερχόμενεςκινήσεις σας και αρχίστε να παράγετε κίνηση στη σελίδα σας, ακόμα και με τηναπλή απεικόνιση του “υπό κατασκευή”. Η βασικότερη πηγή προσέλκυσηςκοινού είναι το περιεχόμενο. Αρχίστε με ένα blog (Facebook -Google+ κ.τ.λ.) Μοιραστείτετα νέα σας, συγνεντρώστε ενδιαφερόμενους για αυτό που ετοιμάζετε, ακούστε τουςκαι επικοινωνήστε μαζί τους. [3] Είναι από τα χαμηλότερα σε κόστος και με το υψηλότερο αντίκτυπο των ενεργειών Μάρκετινγκπου μπορείτε να κάνετε. Αποκτάτε μια άμεση γραμμή επικοινωνίας με τους πελάτεςσας. Μην υποχρεώνετε τους ενδιαφερόμενους να εγγραφούν. Μέχρι να έχετε νέα ναμοιραστείτε μαζί τους και ολοκληρωμένη ιστοσελίδα να τους προβάλετε θα έχουναπογοητευτεί και θα σας έχουν ξεχάσει. Δημιουργείστε μια λίστα εγγράφωνδίνοντας κάποιο δωράκι μέσα από το Blog σας (π.χ. σημαντικό ποσοστό έκπτωσηςτην ημέρα της πρώτης προβολή της σελίδας σας). Μη ξεχνάτε να τους δίνετεσημαντικές πληροφορίες μέσω των newsletters που στέλνετε για να κρατάτε τοενδιαφέρον τους και ενημερώστε τους για τη πρόοδό σας μέχρι το ανέβασμα τηςσελίδας σας στο διαδίκτυο. Συλλέξτε πληροφορίες, τί θέλουν, πως το θέλουν, αλλάπάντα με μία προσφορά ή δωράκι σαν ανταμοιβή για τη συνεργασία τους. [4] Τα θέματα στα οποία επικεντρώνεστε στη δημοσιεύσεις σας στο blog, χρήζουν ιδιαίτερηςπροσοχής. Πρέπει να είναι τόσο ελκυστικά και να παρέχουν πληροφορίες που θακάνουν το κοινό σας να τις μοιραστεί με φίλους. Το πραγματικό όφελος από τηδημοσίευση ενός άρθρου επισκέπτη σε μια άλλη ιστοσελίδα είναι να δημιουργηθείμια προσωπική σχέση με ένα νέο κοινό. Αυτή είναι η ευκαιρία σας για ναεπιδείξετε τις γνώσεις σας για το αντικείμενό σας και να παρέχετε τις πιοπολύτιμες πληροφορίες σας σε μια νέα ομάδα ανθρώπων. Μόνο όταν οι δημοσιεύσειςσας αρχίσουν να δημοσιοποιούνται από το κοινό σας θα φανεί αν είστε κάποιος πουαξίζει την προσοχή του. [5] Δεδομένου ότι είστε στην αρχή της κατασκευής της ιστοσελίδας σας και πειραματίζεστεμε διάφορες τακτικές μάρκετινγκ, είναι σημαντική η μέτρηση των αποτελεσμάτων,έτσι ώστε να ξέρετε τι λειτουργεί και τι όχι. Σας ευχόμαστε καλή αρχή, δύναμη και σύνεση στις κινήσεις σας, για ένα κερδοφόροαποτέλεσμα.
Μιλήστε με τους πελάτες σας, νωρίς και συχνά…και μη σταματάτε!
Ο μόνος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να μιλήσετε με τους πελάτες σας, τους πιθανούςαγοραστές της ιδέας σας.
Ρωτήστε τους κατά τη διάρκεια του σχεδιασμού του κατά την εμφάνισή του (πως το βλέπουν,αν τους αρέσει, τί θα θέλανε διαφορετικό), αλλά συνεχίστε και μετά τη προβολή του.Μάθετε πως το αξιολογούν οι πελάτες σας και πράξτε ανάλογα.
Μη ξεχνάτε αυτή η επικοινωνία μπορεί να αποτελέσει την πηγή έμπνευσης για τις επόμενεςκινήσεις σας!Βασικήπροτεραιότητα το σχέδιο Μάρκετινγκ που θα συνοδεύει τη νέα σας κίνηση
Να είστεπάντα συνεπείς στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
Όταν θα έρθει η ώρα να ανεβάσετε στο διαδίκτυο την επιχείρησή σας, θα έχετε ήδημία λίστα αναγνωστών που ασχολούνται μαζί σας, σας γνωρίζουν και σας εμπιστεύονται.Δείξτε τους ότι γνωρίζετε το αντικείμενό σας. Μην τους αγνοείτε!To Bloggingτων πελατών σας, με σκοπό
Θα πρέπει επίσης να επιλέξετε το κοινό-στόχο σας με σύνεση. Διαλέξτε ιστοσελίδεςπου είναι σχετικές με το αντικείμενό σας ή υπάρχει κάποιο κοινό ενδιαφέρον(π.χ. μόδα, τεχνολογία, υπηρεσίες).Γράψτε για θέματα που ενδιαφέρουν τουςαναγνώστες και τραβήξτε τους τη προσοχή.
Θυμηθείτε!!!
Δε κάνετε τις παραπάνω ενέργειες για να διαφημίσετε τα προϊόντα σας. Προσπαθείτενα κερδίσετε την αναγνώριση και την εμπιστοσύνη του κοινού σας και να χτίσετεμία σχέση επικοινωνίας. Αυτό θα έχει πολύ μεγαλύτερο αποτέλεσμα κατά τοξεκίνημα της επιχείρησής σας, άμεσα αλλά και σε βάθος χρόνου. Δείξτε ότι γνωρίζετετο χώρο σας, ότι είστε επαγγελματίες, ότι δουλεύετε σωστά, ότι ενδιαφέρεστε ναακούσετε το κοινό σας!Μετράτε τααποτελέσματα, με απλό τρόπο. Αξιολογείστε τις κινήσεις σας.
Μη βουτήξετε στα βαθιά! Μεταξύ του Google Analytics και όλων των άλλων εργαλείωνμετρήσεων που υπάρχουν διαθέσιμα από το διαδίκτυο, είναι πολύ εύκολο να χαθείτεσε μία θάλασσα από στατιστικά στοιχεία. Το ότι μπορείτε να παρακολουθήσετε 30διαφορικές μετρήσεις δε σημαίνει ότι θα έπρεπε!
Στα αρχικά στάδια δημιουργία μιας σελίδας και ενός Blog, οι μετρήσεις αυτές δενέχουν βάση και ουσία επειδή δεν υπάρχουν ακόμα αρκετά δεδομένα (λόγω χαμηλήςεπισκεψιμότητας κυρίως)
Σας προτείνουμε να δώσετε βάση μόνο σε βασικές μετρήσεις και να τις παρακολουθείτετακτικά όπως: traffic, lead conversion και costumer conversion.
(Εάν δεν κατανοείτε τους όρους, μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα μαςστο δωρεάν γλωσσάρι ορολογία διαδικτύου που σας παρέχουμε > http://www.ola-online-consulting.com/#!free-glossary/c7ms)
Γνωρίζοντας από που έχετε τη μεγαλύτερη προσέκλυση και ποιός χώρος προκαλεί τιςμεγαλύτερες θετικές αλλαγές στην επισκεψιμότητα της σελίδας σας, είναι πολύ σημαντικόςπαράγοντας που πρέπει να λαμβάνετε υπόψιν.
Παρ’ όλα αυτά μην ξοδεύετε όλο σας το χρόνο στην ανάγνωση αυτών των μετρήσεων. Έχετεπολύ πιο σημαντικά πράγματα να κάνετε για να γεμίσει η μέρα σας, όπως η επικοινωνίαμε τους πελάτες σας και η διαχείριση των παραγγελιών σας για να στήσετε τοδιαδικτυακό μαγαζί σας.
Η Ola online consulting, είναι στη διάθεσή σας, να σας συμβουλέψει και να σας καθοδηγήσειστα πρώτα βήματά σας!
Καλό Blogging και καλώς ήρθατε στο διαδίκτυο!
5 προωθητικές συμβουλές νέων online επιχειρήσεων για να επιζήσουν το 1ο έτος
[1]