Βελτιστοποιήστε την αρχική σας σελίδας για να “κρατήσετε” τους επισκέπτες σας και να παρακολουθείτε τις κινήσεις περιήγησής τους. Στόχος  σας είναι η βελτιστοποίηση όλων των υπολοίπων σελίδων, αλλά πρώτα πρέπει να έχετε υλικό να αξιολογήσετε (επισκέπτες που τους κερδίζει η πρώτη σελίδα και προχωράνε παραπέρα). Εντοπίστε τα δυνατά και αδύνατα σημεία όλων των υπολοίπων σελίδων, παρατηρώντας τις κινήσεις των επισκεπτών σας με εργαλεία ανάλυσης, αναθεωρήστε αυτές και  ανακαλύψτε ευκαιρίες για την καλύτερη βελτιστοποίησή τους.

“Περνάει το «blink test» η αρχική σας σελίδα; Όταν κάποιος βρεθεί για πρώτη φορά στην αρχικά σας σελίδα, μετά από τρία έως πέντε δευτερόλεπτα γνωρίζει τί προσφέρει, γιατί το προσφέρει και γιατί είναι σημαντικό;”

·    Έχετε τίτλο που τραβάει τη προσοχή του;

·    Έχετε κάποια σχετική εικόνα;

·    Είναι το περιεχόμενο της σαφές και πειστικό;

” Έχετε ελαχιστοποιήσει τους αντιπερισπασμούς της σελίδας;”

Το επίκεντρο είναι στο αντικείμενο που προσφέρετε;….τα υπόλοιπα πρέπει να είναι σαν μία εξωτερική πλοήγηση, μία επιπλέον έκκληση για δράση, αλλιώς θα επηρεάσουν την περεταίρω περιήγηση στη σελίδα σας και ο επισκέπτης δε θα έχει την ευκαιρία να σας γνωρίσει σε βάθος. Οι επιπτώσεις θα είναι σε 5 δευτερόλεπτα και αφού δεν έχει ληφθεί το μήνυμα ο επισκέπτης να εγκαταλείψει τη σελίδα!

” Έχει βελτιστοποιημένη μορφή, επικεντρωμένη στο προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρετε;

Περιλαμβάνονται επιλογές κοινωνικής δικτύωσης;”

Μόλις εντοπίσετε τα καταληκτικά σημεία της αρχικής σελίδας σας τα οποία αδυνατούν να κρατήσουν τον επισκέπτη και η περιήγησή του τελειώνει εκεί, σχεδιάστε ένα Α / Β τεστ για να προσπαθήσετε και να καλύψετε αυτές τις αδυναμίες.

Σύμφωνα με έρευνες, το Α/Β τεστ (δοκιμές των αρχικών σελίδων) μπορεί να παράγει μέχρι και 30-40% περισσότερη δραστηριότητα από τους επισκέπτες σας

(οδηγεί σε επικοινωνία, σε like, σε προώθηση σε κοινωνική δικτύωση, σε περεταίρω περιήγηση με βασικό στόχο την επικοινωνία μαζί σας)

Αντίστοιχα παράγει 20-25% περισσότερη δραστηριότητα σε σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου (e-shops)

ΠΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ!

Κοιτάξτε τα επιμέρους στοιχεία της σελίδας σας.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε κάθε στοιχείο της σελίδας προορισμού σας

                                           τη μορφή · το τίτλο · την εικόνα · τα κουμπιά

Υπάρχουν πάρα πολλές πληροφορίες σχετικά με το πώς να βελτιστοποιήσετε την αρχική σας σελίδα, και συνήθως αφορούν όλα αυτά τα επιμέρους στοιχεία.

Σιγουρευτείτε ότι δώσατε τη πρέπουσα προσοχή στα τρία παρακάτω βασικά σημεία τα οποία συνεισφέρουν στη συνολική επιτυχία της βελτίωσης του χρόνου αναμονής των επισκεπτών σας στη σελίδα σας:

                                                 Διάταξη · Τίτλος · Μενού προήγησης

Πως να αυξήσετε τον αριθμό σελίδων που οι επισκέπτες σας βλέπουν;

Θέλετε να βελτιστοποιήσετε την απόδοση τόσο της αρχικής σελίδας σας όσο και των υπολοίπων, ώστε να βελτιώσετε τη παραμονής των επισκεπτών σας;

Πρόσφατη μελέτη σε πάνω από 7.000 πελάτες αποκάλυψε ότι εταιρείες είδαν μια αύξηση 55% όταν αύξησαν των αριθμό σελίδων στις ιστοσελίδες της επιχείρησής τους από 10 σε 15. Μόλις πέντε άλλα! Πειραματιστείτε με την προσθήκη νέων σελίδων για να στοχεύσετε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και το αντίστοιχο κοινό τους. Έτσι θα μπορείτε να παρακολουθήσετε τους υποψήφιους πελάτες και τη κινητικότητά τους στην ιστοσελίδα σας, θα αξιολογείτε και θα ανακαλύπτετε πιο εύκολα τα σημεία που κρατάνε ή διώχνουν τους επισκέπτες σας  και θα τους προσφέρετε αυτό που ψάχνουν, ώστε  σας αυξηθεί πάρα πολύ ο αριθμός επισκεπτών.

Με την αντίστοιχη και επαναλαμβανόμενη βελτιστοποίηση, τα Α / Β τεστ και το πειραματισμό, θα έχετε πάντα μία ανανεωμένη σελίδα, ικανή να κρατήσει και να προσελκύσει επισκέπτες. Με την ανάλογη σημασία στα στοιχεία της αρχικής σας σελίδας κερδίζετε την παραμονή και τη περιήγηση στη σελίδα σας, με απώτερο στόχο την επικοινωνία και τη μετατροπή του επισκέπτη.